Cliëntenraden over LOC

Basistraining medezeggenschap

Bekijk en beluister in de filmpjes de ervaringen van deelnemers aan de basistrainingen. Lees hier ook een overzicht van reacties van cliëntenraadsleden over de verschillende onderdelen van de basistrainingen.


       

Werk in Uitvoering! Wat betekent dat voor u?

Cliëntenraadsleden vertellen wat zij belangrijk vinden in hun raadswerk tijdens het landelijk congres 'Cliëntenraad: Werk in Uitvoering in oktober 2017'.

Lid cliëntenraad Saenden: “Waakzaam zijn, goed met cliënten en regiomanager in verbinding te staan en met elkaar samen te werken. En, met tijd en wijle ook weleens doordrammen."

Lid cliëntenraad ZHGA: “Alles wat cliënten betreft kaart ik aan, van WC-papiertje tot iets wat vuil is. Het gevolg is men nu ook met mij rekening houdt en dat de organisatie mij nu goed informeert.”

"Proberen om ook jongeren te betrekken bij de cliëntenraad." En: "Ruimer gaan denken, niet alleen maar volgens de regels."

Regiobijeenkomst

" Een compliment voor de regiobijeenkomst in Amsterdam. Ik had iemand meegenomen die nog niet kennis had gemaakt met LOC en zij was - evenals ik - enthousiast over de organisatie, inhoud en presentatie. Je haalt wat en je brengt wat... "

Dienstverlening LOC

Algemene informatie over het dienstenaanbod van LOC vind je hier. Een informatiepakket aanvragen kan ook via: abonnees@loc.nl. Of laat hieronder een vraag achter.

Bedankt voor je interesse!

De reactiemodule haalt reacties op...

LOC Zeggenschap in zorg - Hof van Transwijk 2, 3526 XB Utrecht - (030) 284 32 00 - vraagbaak@loc.nl

Veel gestelde vragen | Vraagbaak & feedback

Meer over LOC, lid worden & meedoen