Gesprekken

Klantenpanel.

Is er iemand die ervaring heeft met  klantpanels binnen de GGZ.

Bij ons (Pameijer) is men bezig met het oprichten van een Panel voor de clienten en verwanten.

Het probleem bij ons is dat als men het over verwanten heeft, je steevast als antwoord krijgt: als ik daar wat aan had, dan zat ik hier niet dus hoef het nu ook niet en wat moet ik me daarbij voorstellen.

Omdat je met zulke antwoorden hier niet verder komt en we zelf ook niet weten wat we ons bij een klantenpanel moeten voorstellen.

Vragen wij: heeft iemand hier ervaring mee?

Wil je een reactie geven? Als je een profiel hebt op LOC zeggenschap in zorg en je bent ingelogd kan dat hieronder. Heb je dat niet dan kun je op de meeste pagina's ook rechts op de pagina reageren of hieronder. Of maak een profiel via de nu volgende link. Dank!

Doe mee op LOC zeggenschap in zorg

Email mij als mensen een reactie geven –

Reacties

  • Beste Ger,

    Wat ik heb kunnen vinden is dat men cliëntenpanels in de GGz gebruikt of gebruikt heeft bij GGz Centraal (net gestart), Pec GGz, Inter-Psy, Lentis en RCO de Hoofdzaak (regionale GGz-cliëntenorganisatie). Pec GGz en Inter-Psy hebben geen cliëntenraad. En de informatie over Lentis en RCO De Hoofdzaak is verouderd en het kan zijn dat zij al een tijd niet meer met een cliëntenpanel werken.

    Informatie over het instrument cliëntenpanel kun je vinden op http://www.participatiekompas.nl/methoden-en-tools/cli%C3%ABntenpanel

    Cliëntenpanel | Participatiekompas
Deze reactie is verwijderd

Bijdragen?

Op de gesprekken-pagina staan allerlei gesprekken gestart door mensen die betrokken zijn bij LOC. Van mensen uit de kern van het netwerk tot mensen die LOC en haar visie een warm hart toedragen. Iedereen kan bijdragen. Daarom komt niet alles wat er geschreven wordt, per se overeen met wat LOC vanuit haar visie vindt.

Een gesprek starten

Heb je een profiel op dit sociale platform en je bent ingelogd, dan kun je via de knop hieronder meteen zelf een gesprek starten. Over hoe je een profiel kunt maken en andere voordelen daarvan lees je hier meer.

Wil je wel een gesprek starten maar geen profiel maken? Dan kun je contact opnemen met webmaster@loc.nl of 030 284 3200. Vast bedankt!

Gesprekken die hier geschreven worden verschijnen hier, op de startpagina, de Praat mee! pagina, op thema-verzamelpagina's (bereikbaar via de startpagina) en mogelijk ook in de nieuwsbrief.

  Begin een gesprek

De reactiemodule haalt reacties op...

LOC Zeggenschap in zorg - Hof van Transwijk 2, 3526 XB Utrecht - (030) 284 32 00 - vraagbaak@loc.nl

Veel gestelde vragen | Vraagbaak & feedback

Meer over LOC, lid worden & meedoen