Als lid van de cliëntenraad vertegenwoordig je de stem van de cliënt. Hoe weet je wat het verhaal is van cliënten, wat vinden zij belangrijk? Op welke manier ga je in gesprek? Hoe maak je het verhaal van de cliënt leidend voor de werkwijze van de organisatie? Op donderdagmiddag 14 maart 2019 organiseert het 'Netwerk directe cliëntenparticipatie' een themabijeenkomst met daarin praktijkvoorbeelden om verhalen van cliënten op te halen.

Verhalen ophalen en ervaringen delen

Tijdens deze bijeenkomsten delen we voorbeelden van organisaties. Zij vertellen over de manier waarop zij in gesprek gaan met de cliënten. We wisselen met elkaar ervaringen uit. En natuurlijk wisselen we onderling ook ideeën en tips uit.

'Netwerk directe cliëntenparticipatie’

Dit is de eerste themabijeenkomst in 2019 die het 'Netwerk directe cliëntenparticipatie’ organiseert.
Bekijk het manifest waar het netwerk voor staat.
Lees ook het verslag van de workshop met onder andere LOC-adviseur Tiske Boonstra: ‘Van elkaar leren in het netwerk directe cliëntparticipatie.’

Datum, tijd en locatie

Datum: donderdag 14 maart
Tijd: 12.30 (inloop met lunch) – 16.00 uur
Locatie: Vilans, Catharijnesingel 47 in Utrecht
Voor wie: cliëntenraadsleden, zorgprofessionals, staf- en beleidsmedewerkers in de verpleeghuiszorg

Meer informatie en aanmelden

Wil je een reactie geven? Als je een profiel hebt op LOC Zeggenschap in zorg en je bent ingelogd kan dat hieronder. Heb je dat niet dan kun je op de meeste pagina's ook rechts op de pagina reageren of hieronder. Of maak een profiel via de nu volgende link. Dank!

Doe mee op LOC Zeggenschap in zorg

Email mij als mensen een reactie geven –

Zoeken & Vinden

  Plaats iets op het prikbord (verschijnt ook op de Praat mee! pagina)

De reactiemodule haalt reacties op...

LOC Zeggenschap in zorg - Hof van Transwijk 2, 3526 XB Utrecht - 030 284 3200 - vraagbaak@loc.nl

Veel gestelde vragen | Vraagbaak & feedback

Meer over LOC, lid worden & meedoen